sex hikayeleri sohbet

İşten Kovulmamak İçin Sikiştim

Mart 27, 2019 admin 0

Merhaba, ben Filiz. seks hikayeleri paylaşımını çok seviyorum. Büyük bir şirketin muhasebesinde çalışıyorum. 46 yaşındayım ve evliyim. Kocamla sıradan bir seks hayatımız var. 22 yıllık evliyiz. İlk başlarda her gece sikişirdik, zamanla aralar uzamaya başladı. Son zamanda artık iki ayda bir falan sikişmeye başladık. Ara uzadıkça ben de başka erkeklere bakmaya, onların beni nasıl becerdiğini hayal etmeye başladım. Tatmin olmak […]

Nişanlımın Evinde Götüne Boşaldım Sex Hikayeleri

Mart 5, 2019 admin 0

Mahallemızde bır kız var, kasarın onde gıdenı ben ne zaman yaklassam kacar ama cunku ben mahallede bıraz ıckı, sıgara kullandıgım ıcın korkulan tıplerdenım, bu arada ben Tarık 31 yasındayım, bahsettıgım kız ıse Ruya 19 yasında hos kız ama ıste bıraz fıngırden ben bu kızı 5 degısık erkekle gordum, adamlara sordum ufaklar daha 18-19 lan ne ayaksınız dıye abı sevıyoruz dedıler, […]

Karımın Götünü Zevkle Siktim Sex Hikayeleri

Mart 3, 2019 admin 0

ben Adem. Karım 8 aylık hamıle bız evlendıgımızden bu yana sıkı bır cınsel hayatımız oldu ama karım Esen 2 aylık hamıle ıken doktor ılıskıyı yasaklayınca ben bıttım dedıgımın resmıydı. İlk ay dayandım ama ıkıncı ayın sonralarına dogru bır kadın buldum parasıyla ve sıktım, ozlemımı attım eve gıttıgımde Esen kanepede beklıyor ve aglıyordu. Sankı emındı benım Onu aldattıgımdan ne dedım ne […]

Kocamın Yetmediği Yerde Komşum Geliyor

Mart 1, 2019 admin 0

Slm. Adım Alev, 32 yaşındayım, 1.72 boyunda ve 88-60-92 ölçülerinde, sarışın, mavi gözlü ve kapalı bir bayanım. Burda yazılanlar gibi bir olay da 3 ay önce benim başıma geldi ve sizlerle paylaşmaya karar verdim. Evliyim ve kocamla da çok mutlu bir hayatımız var. Taaki bu anlatacaklarıma kadar seks hayatımız da çok iyi gidiyor diye biliyordum. Kocam Samet, iri yapili birisidir. […]

Kocamın Kasaba Olan Borcumu Götümle Ödedim

Mart 1, 2019 admin 0

Slm, ben Gülseren, 33 yaşında, 1.65 boyunda, 58 kilo, esmer, dolgun göğüslü bir hatunum. Öğretmenim. Bu yaşımda başımdan 2 evlilik geçti, bu yüzden 4 yıldır ciddi ilişkilere girmiyorum. Önceleri cinsel ihtiyaçlarımı gidermek için Jigolo bulmuştum, ama fazla para istiyor, malum öğretmen maaşı yetmiyor bu işlere Ben de çareyi mahalle kasabımızda buldum, hem param gitmiyor, hem adam çok iyi sikiyor, üstüne […]

Kocamı Öğrencimle Aldattım Sikişi

Mart 1, 2019 admin 0

Merhaba ben Sibel. 40 yaşında, 1.70 boyunda, 73 kilo ağırlığında, beyaz tenli, dolgun ve diri vücutlu bir bayanım. Evliyim. Ben de bir Lisede öğretmenlik yapıyorum (Kusura bakmayın hangi Lisede öğretmenlik yaptığımı yazmıyorum, ayrıca isimleri de değiştirdim!). Kocam ise uluslarası TIR şöförlüğü yapıyor. Kocamı çok seviyorum, ama cinsel hayatımız nasıl olur bu durumda, siz düşünün. Bu anlatacağım olayı yaşadığımda, kocam yurtdışına […]

Götten Sikiş Canımı Yaktı

Mart 1, 2019 admin 0

Merhabalar ben Antalyadan pınar anlatacağım olaylara yaklaşık 6 ay kadar bir süre oldu benim bir sevgilim vardı ilk başlarda çok iyiydi ama sonradan öğrendimki pisikopatın tekiymiş önceleri bilmiyordum çok iyi geçiniyorduk.lk başlarda elime bile dokunmaya utanırdı sonraları evlerine gittiğimizde falan benim yanımda çırılçıplak soyunup üzerini değiştirmeye falan başladı ne ulan sevgilimden mi utanıcam sanki falan derdi bende aldırıs etmezdim ilk […]

Dul Yengemin Geniş Götü Porno Hikayesi

Mart 1, 2019 admin 0

Selamlar. Dayım, köyden birisiyle evlenmişti. Yengem çıtı pıtı, güzel sayılabilecek, küçük göğüslü, iri götlü, minyon tipli, ama çok oynak bir kadındır. Evlendikten birkaç sene sonra pek anlaşamadılar. Yengem de nedense boşanmak yerine, evliliğini devam ettiriyordu. Herhalde 2 çocukları olduğundan boşanmak istemiyordu. Ben askerden geldiğimde, yengemle daha sık konuşuyor, dertleşiyorduk. Yengem bana karşı çok açık konuşur, çekinmezdi. Ben de ona kız […]

Karıma Masöz Hediye Ettim Sex Hikayeleri

Mart 1, 2019 admin 0

Merhaba Ben Mehmet Eşimin adı Banu 4 senelik bir birliktelik ve arkasından 1 sene nişanlı kaldıktan sonra evlendik. Birlikteliğimiz süresince çok güzel maceralarımız olmuştu nişanlılığımız süresincede benim esirim olduğum “ cuckold fantezilerim “artmıştı . Banu nun rahat giymesi ve hareket etmesine zaten bayılıyordum ve onun erkek arkadaşları ile vakit geçirmesi değişik fantezileri eski erkek arkadaşlarıyla kaçamak yapması ve içine boşalın […]

Ablam Uyudu Götü Azdırdı

Şubat 27, 2019 admin 0

Ben 24 yasında bı unıversıte ogrencısıyım.Ablam 26 kızkardesımde 19 yasında.annem olelı tam 12 yıl oldu.ablamla ben 2 yıldır bırlıkte sevısıyoduk. kızkardesımız ebru artık buyumustu ve ben onu da sıkmek ıstedıgımı ablama soledım.oda ozaman bende babama verırım dedı. Hem 12 yıldır kadın yuzu gormedı dedı. bende o zaman olara soleyelım ve hep bırlıkte yapalım dedım.ablam ebruya onla ılıskımızı anlattı.ebru ılk once […]